kassa
Ga naar inloggen, geef je emailadres op en ga verder om nog enkele noodzakelijke gegevens aan te vullen en klaar!
Geen probleem, met je e-mailadres is het mogelijk om snel een nieuw wachtwoord in te stellen. Ga naar 'wachtwoord vergeten ?', vul je e-mailadres in en druk op verzenden. Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Heb je toch geen mailtje ontvangen? Neem dan zeker een kijkje in je spambox.
Als particuliere klant kan je enkel online bestellen.
Dit doe je in 4 eenvoudige stappen:
Stap 1: kies je producten en voeg ze toe aan je winkelwagen
Stap 2: vervolledig je gegevens, vul je kortingscode in en duid het land van verzending aan
Stap 3: geef het leveringsadres op of kies een afhaalpunt
Stap 4: kies hoe je wenst te betalen en je komt op de beveiligde betaalpagina om de betaling uit te voeren
Proficiat! Je order is geregistreerd en wordt verwerkt, verpakt en eerstdaags geleverd.
Elke webdealer die meewerkt aan onze online verkoop heeft een eigen kortingscode. Deze vind je terug op zijn website of in het verkooppunt zelf. Gebruik deze code bij het afrekenen en voilà, de korting wordt verrekend.
Deknudt Frames is een familiebedrijf dat al bijna 100 jaar gespecialiseerd is in het ontwerpen, produceren en verkopen van fotokaders. Ons team van medewerkers staat enthousiast voor je klaar !
Bij ons vind je elk mogelijk foto gerelateerd product terug. Van leuke kleine gadgets tot heuse, immense fotowanden.
Ben je vakfotograaf of professioneel bezig met de verkoop van fotokaders en foto-gerelateerde producten, aarzel dan niet het contactformulier voor professionele klanten in te vullen. We contacteren je zo snel mogelijk.
Bij betaling op onze website word je doorverwezen naar onze service provider Mollie.
Je kan er veilig betalen met:
Mocht je toch hinder ondervinden met de betaling, aarzel dan niet om contact op te nemen via info@deknudtframes.be.
Op dit moment leveren wij in onderstaande landen. De verzendkost valt weg als het totale bedrag van je bestelling de aangeduide limiet overtreft.
Verzendkost | Gratis levering vanaf |
|
---|---|---|
België | € 5,45 | € 70,00 |
Denemarken | € 15,35 | € 70,00 |
Denemarken - eilanden | € 44,35 | € 175,00 |
Duitsland | € 7,65 | € 70,00 |
Duitsland - eilanden | € 23,10 | € 130,00 |
Estland | € 20,90 | € 70,00 |
Estland - eilanden | € 95,70 | € 175,00 |
Ierland | € 20,90 | € 70,00 |
Italië | € 20,90 | € 70,00 |
Italië - eilanden | € 53,90 | € 175,00 |
Frankrijk | € 8,75 | € 70,00 |
Frankrijk - eilanden | € 52,80 | € 175,00 |
Letland | € 20,90 | € 70,00 |
Luxemburg | € 7,65 | € 70,00 |
Nederland | € 6,55 | € 70,00 |
Nederland - eilanden | € 23,10 | € 130,00 |
Spanje | € 26,40 | € 70,00 |
Spanje - Balearen | € 64,90 | € 175,00 |
Na het plaatsen van jouw bestelling, ontvang je meteen een ontvangstbevestiging via e-mail. Daarna wordt je bestelling verwerkt, verpakt en eerstdaags verstuurd naar het opgegeven leveringsadres. Je kunt de status van je bestelling volgen in je dashboard.
Standaard houden we volgende levertijden aan:
Vóór 15u besteld:
Deknudt Frames is in verlof t.e.m. 01/04/24. Je bestelling wordt verzonden vanaf 02/04/24.
Onze verzendpartner biedt standaard 1 leverpoging aan. Via mailtjes wordt je op de hoogte gehouden van het exacte levermoment.
Veranderen je plannen en ben je toch niet thuis? Dan kun je het moment of de plaats van de levering online aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een Pickup parcelshop. Je kan ook toestemming geven om je pakket op een specifieke plek achter te laten. Bijvoorbeeld bij de achterdeur of in de garage. Dit doe je door voor 'Neerzettoestemming' te kiezen in het overzicht van opties die je in de mail van DPD ontvangt.
Bij een mislukte leverpoging, bezorgt de chauffeur je pakje bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Je ontvangt een niet-thuis-bericht in je brievenbus waarop staat waar je je pakket kunt ophalen.
Via onderstaande stappen, kan je eenvoudig een probleem melden. Dit is mogelijk tot 2 weken na levering.
Je krijgt onmiddelijk een ontvangstbevestiging.
Heb je nog vragen? Aarzel niet ons te contacteren per e-mail naar info@deknudtframes.be. We helpen je graag verder!
Een artikel retour sturen? Dat kan binnen de 14 dagen na levering van je pakje.
Je krijgt per e-mail een ontvangstbevestiging en retouretiket toegestuurd. Je print het retouretiket uit, plakt het op je pakket en brengt het pakket naar een van de DPD Pickup parcelshops.
Nadat we het pakketje goed ontvangen hebben, krijg je het betaalde bedrag teruggestort.